Spread the love

Zeštíhlující pravidla, o kterých se nemluví, protože fungují. Pojďme to brát vážně!

 Pokud jste se alespoň jednou v životě pokusili zhubnout (nebo si alespoň udělat plán), pravděpodobně jste si všimli: internet je zcela protichůdný informace a žádná „módní“ strava neposkytuje stabilní výsledek.

Tyto nesrovnalosti obvykle podvodní odborníci na výživu vysvětlují skutečností, že „všichni lidé jsou jiní“: říkají, že jelikož jste neuspěli, potřebujete pouze jinou strategii. Zdálo by se, jak zde rozumět, kde nesmysly a kde – pravda? A proč věřit, že opravdu zhubnete? Hledali jsme VĚDECKÁ doporučení, otestovali jsme je na sobě a nyní vám je přinášíme!

Pokračování na další straně

Tady je 25 pravidel zeštíhlení, která SKUTEČNĚ fungují, a to navzdory jejich zjevnosti:

1. Začněte ráno 2 sklenicemi vody vypitými na prázdný žaludek. Můžete přidat pár kapek citronové šťávy. To pomůže nastartovat váš metabolismus a ušetří vás od nadměrné kalorické snídaně.

2. Začněte se snídaní 10-15 minut po pití vody. A ne dříve než 20 minut po probuzení! Nejlepší výrobky pro první jídlo – vařená vejce a různé cereálie.

3. Pokud chcete zhubnout, je lepší nepít jídlo. Zdržte se pití po dobu 30 minut po jídle. To mu umožní rychlejší vstřebávání.

4. Zapomeňte na to, že nebudete jíst po šesté. Ideální čas na večeři začíná 3-4 hodiny před spaním.

5. Naučte se milovat kontrastní sprchu. Zlepšuje krevní oběh, zrychluje metabolismus a někdy dokonce vyhlazuje celulitidu! A zlepšuje se barva pokožky obličeje.

6. Pečlivě žvýkejte jídlo. To je důležitější, než se zdá. Čím lépe před polykáním něco žvýkáte, tím rychleji to vaše tělo vstřebá. A v žaludku nebude žádná tíha!

7. Pamatujte, že pocit sytosti nepřijde okamžitě. Mozku trvá přibližně 20 minut, než obdrží informace ze žaludku, že je již plný. Nepospíchej.

8. Umístěte sklenici vody na plochu. Nechte to vždy před očima. Sklenici vody za 1 hodinu – to je dokonalá norma!

9. Ořechy – věc velmi užitečná, zejména pro mozek. Ale také mají hodně kalorií. Hrstka najednou tedy stačí!

10. Odborníci na výživu brambor nenávidí brambory. Ale ve skutečnosti by to mělo být milováno: produkt je vydatný a nemá tolik kalorií, jak se zdá. Hlavní věcí není smažit to! Nejlepší možností jsou vařené brambory v uniformě.

11. Chléb je také jiný. Bílý pšeničný chléb je opravdu lepší nejíst, ale „šedý“ nebo „černý“, tj. Žitný – můžete a měli byste!

12. NIKDY nepijte teplé nápoje (čaj a kávu) s cukrem! Je mnohem snazší vzdát se toho, než se zdá, a tělo nebude přijímat „extra“ kalorie z nápojů!

13. Nejlepší nápoj pro ty, kteří hubnou – zelený čaj. Pijte 2 hrnky denně.

14. Jednoduchá procházka je nejlepší přítel pro vaše nohy. 30 minut denně stačí k ochraně před celulitidou a k udržení normální nejen hmotnosti, ale i nálady! Při běhání a chůzi spálíte zhruba stejný počet kalorií!

15. Sledujte své držení těla. Pokud budete mít vždy záda rovně, váš metabolismus bude pracovat rychleji! Pokud začnete dnes, bude to za 2 dny snazší. A za tři týdny začnete chodit přesně bez jakýchkoli problémů!

16. Nekupujte džusy z obchodu. Mají více cukru než vitamínů! Samozřejmě, nevěřte nápisu na obalu: „100%“, „Cukr“, „žádné přísady“ atd. D.  A ano, zhuyok cukrová strava a také když tomu tak není!

17. Věnujte pozornost barvě produktů. Žlutá a bílá jídla by se měla jíst co nejméně (chléb, těstoviny, máslo atd.) A tmavá a pigmentovaná – více. Potraviny s nízkým obsahem kalorií jsou zelené!

18. Jezte více potravin, které obsahují prospěšné bakterie pro střeva. Kefír a neslazený jogurt jsou nejlepší.

19. Vstaňte od stolu, když máte pocit, že je žaludek plný na 80%. Zlaté pravidlo!

20. Konečně začněte spát! Studie ukazují, že lidé trpící chronickou nespavostí jedí jeden a půlkrát více, než by měli!

21. Orgasmus – minus 500 kcal. Pokud byl bez manžela, pak mínus 300.

22. Spusťte notebook. Každý den si zaznamenávejte svoji váhu a objem. Motivuje více, než se zdá. Vaše „ideální“ rychlost je zhubnout 1-1,5 kg za týden. Zaručuje vám žádné zdravotní problémy a ošklivé „strie“ na pokožce.

23. Vařte se. Jídlo v restauraci je obvykle příliš mnoho soli, koření, tuku nebo slunečnicového oleje.

24. Zlaté pravidlo normální výživy: pouze „skutečné“ potraviny a žádné potraviny vyráběné v továrnách a mlýnech. Maso je možné, klobása je tabu. Ryba je nutností, rybí konzervy jsou tabu! Nakládané okurky od babiček na bazaru jsou možné, ty z obchodu jsou tabu. A tak dále. D .

25. A konečně, hlavní věcí je častěji si položit otázku: „Dobrý muž nebo hračka? McDonald’s nebo úzké džíny? ».

Zdroj:otozh.ua