Spread the love

Dnes se s vámi podělíme o cenné tipy, které Vám pomohou při výběru “zelených přátel”. Všechny z nich mají společného jmenovatele. A tím je blahodárný vliv na organismus během spánku. S tímto rostlinami ve vaší ložnici si kvalitnější odpočinete a bude se vám mnohem lépe dýchat.

Rostliny pro lepší sáněk

aloe vera

Je to zázračná rostlina, která si poradí s téměř úplně každou chorobou. Máte už dost nočního prohazování se? Aloe vera je pokojová rostlina, kterou si povinně pořiďte do ložnice. NASA vytvořila seznam květin, které  nejvíce zlepšují kvalitu vzduchu. Aloe vera tam samozřejmě nechybí.

Pokračování na další straně…

břečťan popínavý

Dokáže výrazně pročistit vzduch a odstraňuje vzdušné plísně. Břečťan popínavý si nežádá hodně slunečního záření. Avšak dejte si záležet, aby byl mimo dosah dětí a domácích zvířat.

bazalka

Hojně se využívá v gastronomii, ale ani léčivé účinky nejsou této rostlině cizí. Odhání komáři, mouchy a má bladárny stav i na psychiku – zahání úzkosti i deprese.

jasmín

Jasmín zklidňuje tělo i mysl. Kvalitu spánku zlepšuje i tím, že potlačuje úzkost. Navíc, tento pokojový květ podporuje bdělost a produktivitu během dne. S jasmínem v ložnici bude zvuk ranního budíku mnohem příjemnější.

tchýnin jazyk

Tchýnin jazyk ozdravuje vzduch v bytě neustálou produkcí kyslíku. Bojuje proti toxinům ve vzduchu a bytové chemii. Je to absolutně nenáročná rostlina a přesto vypadá krásne. Dostatek kyslíku uvolňuje i v noci. Zároveň z ovzduší  odebírá nepotřebný oxid uhličitý, čímž výrazně zlepšuje naše dýchání.

Pokračování na další straně…

zelenec chocholatý

Zelenec chocholatý likviduje zdraví nebezpečný formaldehyd, který se do vzduchu dostává běžně v každé domácnosti. Kromě toho  udržuje kyslík v místnosti  a absorbuje různé pachy či výpary. Kvalita vzduchu s ním roste prudce nahoru.

levandule

Levandule je známá svou úžasnou vůní, ale má i zklidňující účinky. Snižuje stres a úzkost a  zlepšuje spánek všem věkovým kategoriím .

Levandule  zpomaluje srdeční frekvenci  a tlumí pohyb očí. Dosáhnete s ní hlubší spánek. Na otravné přehazování se a zdlouhavé usínání rovnou zapomeňte.

Zdroj.dobrenoviny.sk